شخصیت شناسی
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
شخصیت شناسی
تاریخ : شنبه 18 آبان 1392
نویسنده : RmZiRn

چگونه با بینی بزرگ کنار بیاییم؟

 
ایرانی ها به طور ژنتیکی بینی درشت و بزرگی دارند و به احتمال زیاد دلیل اصلی تقاضا برای عمل های جراحی کوچک کردن بینی همین مسئله است.
 
 ایرانی ها به طور ژنتیکی بینی درشت و بزرگی دارند و به احتمال زیاد دلیل اصلی تقاضا برای عمل های جراحی کوچک کردن بینی همین مسئله است. به کلی تفاوت ساختار و آناتومی چهره ایرانی ها با کشورهای همجوار و بیشتر کشورهای اروپایی این است که ایرانی ها صورتی ریزنقش تر، چانه و فکی پایین و کوچکتر دارند. دقیقا به دلیل کوچکی چانه و عقب قرار گرفتن آن است که بینی ایرانی ها درشت تر به نظر می رسد.

ایرانی ها دارای فک پایین کوچکی هستندکه بینی ایرانی ها درشت تر به نظر می رسد. ایرانی ها دارای فک پایین کوچکی هستند. چون رشد آنه معمولا از فک بالا کمتر است، در نتیجه فک بالا به خصوص دندان ها جلوتر از دندان های پایین قرار می گیرند. همین مسئله باعث می شود بینی، حتی اگر خیلی هم بزرگ نباشد، بزرگ به نظر برسد. بیشتر اروایی ها برخلاف ایرانی ها فک بزرگ و صورتی کشیده دارند و به همین دلیل بینی شان هم کوچتر به نظر می رسد؛ حتی اگر چندان هم کوچک نباشد.

راه های کنار آمدن با بینی بزرگ

بینی عقابی و قوزدار ایرانی ها

بینی ها براساس خصوصیات نژادی در 5 گروه ویژه قرار می گیرند:

1- نژاد آفریقایی با بینی پهن و پوست ضخیم و فررفته.

2- نژاد آسیایی معروف به بینی کره ای، در این نژاد استخوان بینی کوتاه، سر بینی بالا و از نیمرخ یک قوس نسبی روی بینی مشاهده می شود.

3- نژاد مدیترانهای شامل بینی های ایرانی که اغلب عقابی و قوزدار است. شاید برایتان جالب باشد بدانید یکی از متخصصان جراحی بینی که چند سال پیش برای شرکت در سمپوزیوم جراحی پلاستیک و ترمیمی بینی به ایران سفر کرده بود اعتراف کرد که عمل بینی مردم خاورمیانه از جمله ایرانی ها به دلیل ضعف غضروف های بینی مشکل تر از سایر نقاط دنیا است.

4- نژاد قفقازی که اندازه بینی متوسط و پوست آن نازک است و نوک بینی کمی سربالاست.

5- نژاد رومی با بینی پهن اما برخلاف نژاد آفریقایی بینی قوزدار است و پوستی متوسط دارد.



9 پله، برای کنار آمدن با بینی بزرگ

اگر بینی شما بزرگ است و از این بابت خسته شده اید اما امکان جراحی هم برایتان وجود ندارد بهترین کار این است که شرایط را بپذیرید و با آن کنار بیایید. در اینجا با دنبال کردن این پله ها می توانید بینی بزرگ و گوشتی یا عقابی شکل تان را بیشتر دوست داشته باشید و بدون نیاز به جراحی زیبایی، از دیدن خودتان در آینه بیشتر لذت ببرید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

پله اول

از خودتان بپرسید چرا بینی تان را دوست ندارید؟ زیادی کشیده یا بلند است؟ گوشتی است یا نوک پهنی دارد؟ پره های بزرگ دارد؟ به هر حال اول از همه باید بدانید که کدام ویژگی این بینی برای شما عذاب آور شده که هر روز وقتی خودتان را در آینه می بینید، ناراحت و نگران می شوید.

پله دو

به بینی تان با دقت بیشتری نگاه کنید و تناسب آن را با سایر اعضای صورتتان بسنجید. به دنبال این مسئله نباشید که صورتتان چه اشکالاتی دارد؛ بلکه به این فکر کنید که بینی شما در اتفاق های زندگی تان هیچ نقشی ندارد. تنها به این دلیل آزارتان می دهد که خودتان اینطور می خواهید.

پله سوم

به بینی آدم های اطرافتان بیشتر دقت کنید. احتمالا بینی بعضی ها از شما به مراتب بدتر است و بعضی ها هم بینی هایی با اشکال نامتعارف دارند. چرا تاکنون به این موضوع دقت نکرده بودید؟ وقتی شما به بینی دیگران توجه نمی کنید و به طور حتم خیلی از آدم ها هم به بینی شما اهمیتی نمی دهند.

پله چهارم

به ستاره های سینما و افراد مشهور خوب نگاه کنید. خیلی از آنها بینی بزرگ با شکل غیرعادی دارند. اگر فردی با این بینی بد شکل توانسته سوپراستار شود؛ پس بینی شما آنقدرها هم که فکر می کنید مانع از پیشرفت شما نیست.

پله پنجم

به این فکر کنید که با یک بینی دیگر، خودتان نیستید. قیافه تان عوض می شود و شاید خودتان را هم در آینه نشناسید. خیلی از افراد جذاب بینی های بزرگی دارند که به چشم کسی نمی آید. حتی ورزشکاران شناخته شده یا تمام ثروتمندان و مشاهیر هم بینی های خوش فرم و خوش تراش ندارند.

پله ششم

از بینی دغدغه ذهنی نسازید. به دنبال اجزایی از صورتتان باشید که دوستشان دارید. آنها را محور توجه قرار دهید و اینقدر به ظاهرتان فکر نکنید. بهترین کار این است که مدام جلوی آینه نباشید و از آن هر چه بیشتر فاصله بگیرید. در این صورت بینی شما به مشکل پیچیده ای تبدیل نمی شود.

پله هفتم

ورزش کنید. اگر نمی توانیدبینی تان را تغییر دهید می توانید احساستان را نسبت به کل بدنتان عوض کنید. اگر فکر می کنید بینی بزرگ «زشت» به نظر می رسید این طرز فکر را فراموش کنید و به جای آن با داشتن بدنی متناسب سالم و قوی تر به نظر برسید.

پله هشتم

اعتماد به نفس تان را بالا ببرید. کارهایی را انجام دهید که با کمک آنها احساس خوبی پیدا می کنید. در نتیجه با ذگشت زمان دیدگاه شما نسبت به بینیتان تغییر می کند.

پله نهم

سعی کنید خودتان را به خاطر آنچه هستید بپذیرید و به نظر دیگران درباره خودتان توجه نکنید. شاید وقتی بینی تان را دوست ندارید این پیشنهاد کمی دشوار باشد اما آن را به دفعات تمرین کنید تا خودتان را بیشتر دوست داشته باشیدو از زندگی لذت ببرید.


منبع: مجله تندرستی
  •  روشن
  •  تیره

لباس‌های تیره:

افرادی که لباس‌های تیره می‌پوشند عموما افرادی خودخواه بود و بسیار خونسرد هستند. به ندرت عصبانی می‌شوند و سلیقه خوبی در انتخاب لباس دارند.

لباس‌های روشن:

افرادی که لباس‌های روشن می‌پوشند افرادی فداکار و صادق هستند؛ افرادی مهربان، شوخ‌طبع و عاشق صلح و صفا و آرامش.

8.چه نوع پارچه‌ای را بیشتر می‌پسندید؟

  •  پارچه‌های نرم و لطیف و کاملا مسطح
  •  پارچه‌های زبر و شق
  •  پارچه‌های متفاوت و غیر معمول
  •  پارچه‌های راحتی که زیاد نیاز به مراقبت نداشته باشند.

انتخاب گزینه 1: خصوصیات اخلاقی بارز: ظرافت، نازک بینی، مهربانی، ملایمت و مملو از خصوصیات زنانه.

انتخاب گزینه2: خصوصیات اخلاقی بارز: دارای روحیه ورزشکاری، تنومند و قوی‌هیکل، استوار و محکم

انتخاب گزینه 3: خصوصیت اخلاقی بارز: بیش از اندازه غریب و غیرعادی، برجسته و متمایز، جسور. اینگونه افراد آماده انجام تمام امور از جمله معمول و غیر معمول هستند.

انتخاب گزینه 4: خصوصیات اخلاقی بارز: پرانرژی، خوشحال، سبکبار و بی‌خیال

9.چه طرحی را بیشتر روی پارچه می‌پسندید؟

  •  عکس‌های کوچک و خیلی ظریف
  •  عکس‌های غیر معمول و جلب توجه‌کننده به ویژه تصاویری که حاوی مفاهیم انتزاعی هستند.
  •   طرح‌های ساده و خیلی رایج که چندان جلب توجه نکنند
  •   طرح‌های ساده اما در عین حال آشکار که خیلی هم توی ذوق نزنند.
  •   طرح‌های شاد و رنگی و پارچه هایی با وزن متناسب

انتخاب گزینه 1: شخصیت حساس
انتخاب گزینه 2: شخصیت نمایشی
انتخاب گزینه 3: شخصیت محتاط
انتخاب گزینه 4: شخصیت موقر
انتخاب گزینه 5:شخصیت مسرور و بانشاط

10.شما به یک فروشگاه برای خرید کفش می‌روید، اولین قسمتی که به سمت آن می‌روید، کفش‌های:

  • نوک تیز
  • تخت و راحت
  • پوتین شکل
  •  لژ دار
  •  ورزشی
  • نوک گرد



کفش‌‌های لژ دار

زنانی که کفش‌‌های لژدار می‌پوشند معمولا رک و بااعتماد به نفس بوده و در عشق قدرتمند هستند ولی زمانی که وقت تصمیم گیری می‌رسد با تردید عمل می‌کنند. در ارتباطات به دنبال اطمینان و اعتماد هستند.

کفش‌‌های نوک‌ تیز

اگر شما این مدل کفش‌‌ها را دوست دارید فردی هستید که می‌خواهید مشخص و البته غیرعادی باشید؛ شخصی که خواهان توجه است ولی همیشه چیزی که می‌خواهید به دست می‌آورید. در مورد قدرت و جاذبه‌‌های خود اطمینان دارید. گرچه عده‌ای شما را دختری نادان و سطحی می‌بینند.

کفش‌‌های تخت و راحتی

دوستداران این مدل معمولا افرادی دوست‌داشتنی، با رفتار دوستانه و کمی کسل‌کننده هستند. روح شما عمیقا هنوز یک کودک است. سعی می‌کنید جالب توجه و با دیگران راحت باشید ولی غریبه‌‌ها به سختی می‌توانند به شما نزدیک شوند. زنانی که این سبک را می‌پسندند معمولا مدگرا بوده و به پوشیدن لباس‌های جدید علاقه‌‌مندند. شما مهربان و محتاط هستید. مردان این زنان را بسیار شکننده می‌بینند به طوری که می‌خواهند مراقب‌شان باشند.

کفش‌‌های پوتین شکل

شما محتاط و کمی خودپسند هستید. به مردم اعتماد ندارید و ترجیح می‌دهید هر کاری را خودتان انجام دهید. ولی در عین حال باهوش و حساس بوده و اغلب نگران رابطه‌ خود با دیگران هستید . شما به راستی از بی‌تربیتی و رفتار ناپسند شگفت زده می‌شوید.

کفش‌‌های غیر نوک تیز

خوددار هستید و احساسات‌تان را پنهان می‌کنید. شما می‌دانید چه می‌خواهید و به هدف‌تان می‌رسید، برای‌تان مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد و اطرافیان‌تان چه فکری می‌کنند. می‌توانید بسیار دقیق و نکته‌سنج باشید به طوری که راحت نمی‌توانید دوست پیدا کنید.

کفش‌‌های ورزشی

این دختران به طور طبیعی خلاق و اجتماعی هستند. آنها عاشق سفرند و وقتی طبق روال عادی مجبور شوند در یک مکان مدت طولانی بمانند بسیار کسل و خسته می‌شوند. نیاز دارند همیشه در بین افرادی باشند که به آنها احترام گذاشته و دوست‌شان دارند.

منبع: مجله زندگی ایده آل

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409